Nota de prensa: Xornada sobre descentralización produtiva (Consello Galego)

O Consello Galego de Relacións Laborais, en colaboración con este Colexio Profesional, organizou, na Facultade de Dereito de Ourense, unha Xornada sobre a Descentralización produtiva e as novas estruturas empresariais.

A inauguración do acto realizárona Dª Antía Sández Callejo, Presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais, Dª Francisca Fernández Prol, Vicedecana da Facultade de Dereito de Ourense e D. Cándido Sanisidro López, Vicepresidente1º e Tesoureiro desta Corporación.

O programa da xornada transcorreu da seguinte maneira:

O relatorio sobre "O marco legal da subcontratación" foi impartida por Dª Ruth Cobo Rodríguez, Inspectora de Traballo e Seguridade Social.

A continuación celebrouse o relatorio sobre "Perspectiva xudicial da descentralización produtiva" a cargo de D. Emilio Fernández de Mata, Maxistrado da Sala do social do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que foi moderado por Dª Marta  Fernández Prieto.

Despois dunha pausa, celébrase a mesa dos Axentes Sociais na que interveñen representantes da CIG, SN de CCOO de Galicia, UXT/Galicia e da CEG, que neste caso foi moderada por Dª Cristina Fabeiro Varela

Para finalizar, D. Jaime Cabeza Pereiro, Catedrático de Dereito do Traballo e de Seguridade Social da Universidade de Vigo, diserto sobre O Traballo Autónomo e subcontratación, coa intervención de Francisca Fernández Prol como moderadora.