Nota de prensa: Xornada Laboralista en Asturias

Categorías: Etiquetas:

O Colexio de Graduados Sociais de Asturias, celebrou o pasado día 27 de outubro as súas III Xornadas Laboralistas en colaboración coa Fundación Xustiza Social do Consello Xeral de Colexios Oficiais de Graduados Sociais de España.

O acto foi aperturado por D. Marcos Óscar Martínez Álvarez, Presidente do Excmo. Colexio Oficial de Graduados Sociais de Asturias, Susana Soneira Lema, Vicepresidenta 2ª do Consello Xeral de Colexios Oficiais de Graduados Sociais de España, D Pedro Fernández-Raigoso Castaño, Director Xeral de Emprego e Asuntos Laborais da  Consellería de Ciencia, Empresas, Formación e Emprego, Dª Mª José García Salgado, Secretaría académica da Facultade de Economía e Empresa da Universidade de Oviedo e D. Alfredo Canteli Fernández, Alcalde do Excmo. Concello de Oviedo.

Os actos discorreron conforme ao seguinte programa:

CONFERENCIA: “Novidades do Instituto Nacional da Seguridade Social” impartida por Dª Rocío Isabel Doval Martínez, Directora provincial do Instituto Nacional da Seguridade Social en Asturias e presentada por Dª Laura Martínez Rodríguez, Vogal do Excmo. Colexio Ofi cial de Graduados Sociais de Asturias.

CONFERENCIA: “A actuación integrada contra a violencia sexual no traballo como contido negocial: do plan de igualdade ao plan de prevención”, impartida por Dª Amparo Garrigues Giménez, Catedrática de Dereito do Traballo e da Seguridade Social, Universidade Jaume I de Castelló (UJI) e presentada por D. Graciano Amador Maújo Iglesias, Tesoureiro do Excmo. Colexio Ofi cial de Graduados Sociais de Asturias.

MESA DEBATE: “A xestión do cambio e as relacións laborais”, coa participación de Dª Micaela Soldado Santos, Vogal do Consello Xeral de Colexios Ofi ciales de Graduados Sociais de España e na que interviñeron como relatores D. Avelino Martínez Fernández, Relacións Laborais,  Country Management Spain de ArcelorMittal Spain Holding,  d. Alfonso Toyos Cueto, Xefe de Recursos Humanos de Fertiberia na fábrica de Avilés. Modera, D. Israel Rudil Campo, Vogal do Excmo. Colexio Ofi cial de Graduados Sociais de Asturias.

CONFERENCIA: “Dereitos fundamentais no proceso laboral. Última doutrina”, impartida por Dª María Luisa Segoviano Astaburuaga, Maxistrada do Tribunal Constitucional e presentada por Dª Paloma Lida Álvarez Rodríguez, Secretaria do Excmo. Colexio Ofi cial de Graduados Sociais de Asturias.

Clausúranse os actos cunhas palabras de agradecemento aos relatores, asistentes, e patrocinadores do director académico, Fernando Pintueles García, vicepresidente 1º do Colexio GSA que dá paso ao resto dos compoñentes da mesa: Francisco Antonio Martos Presa, presidente de honra do Colexio GSA; Susana Soneira Lema, vicepresidenta 2ª do Consello Xeral de Colexios Oficiais de Graduados Sociais de España; Encarnación Vicente Suárez, viceconsejera de Xustiza de Asturias. Consellería de Facenda e Fondos Europeos; e por último a Jesús María Chamorro González, presidente do Tribunal Superior de Xustiza de Asturias, quen dá por clausurada a III Xornada Laboralista en Asturias.

Ocultar